Wie zijn wij?
Contact
Bestellen
Nieuws
3 Day Try-Out pakket
Afslanken
Aankomen
Gezond Ontbijt
Tussendoortjes
Supplementen
Sportvoeding
 
Maaltijdplan
Bereken uw BMI
Herbalife SKIN care
Herbal Aloe Vera
Herbalife info video
Donatie Villa Pardoes
Foto Galerij
Zakelijke kans
Generation H
Feiten
Home
HERBALIFE MAALTIJDPLAN
 

Hoe maak ik een Formule 1 voedingsshake? 

 
Bereiding:
 
Stap 1
Neem twee eetlepels van de Formula 1 voedingsshake.

Stap 2
Voeg er 200ml tot 250 ml vloeistof naar keuze aan toe.

Stap 3

Shake! Doe het vooral met een mengbeker die goed afgesloten is. Heeft u die niet, gebruik dan een garde of een blender. En daarna, ga rustig zitten, neem er de tijd voor en geniet !

Zo maakt u de perfecte shake: het is erg belangrijk dat u de shake op de juiste manier klaarmaakt. Gebruik zoveel mogelijk vetarme, vetvrije of ‘light’ producten.
Maak uw shake zo lekker mogelijk, dan geniet u meer van uw gezonde nieuwe lifestyle. U kunt de shake wel gedeeltelijk met water aanlengen maar alleen in water raden wij af. Hij behoudt dan zijn voedingswaarde.

Vergeet niet voldoende, 1 Ĺ tot 2 liter water per dag te drinken om het lichaam de kans te geven de afvalstoffen af te voeren!

Voorbeeld van een dagelijks maaltijdplan:
 
Ontbijt:

Begin de dag met een heerlijke shake, maak uw keuze uit zes lekkere smaken. Maak hem op maat met fruit en vergeet ook uw essentiŽle vitaminen. mineralen en vezels niet. Geniet van een heerlijk kopje Thermojetics Kruidendrank.

Halverwege de ochtend:
 

Kies 1 lekker tussendoortje!  Een heerlijke proteÔne reep of een tomatensoepje. Denkt u ook aan fruit en rauwkost!

Lunch:

Maak nog zo'n lekkere romige shake. Voor resultaten op lange termijn, vergeet ook niet aan uw voedingssupplementen te denken en maak uw shake op maat, net als bij het ontbijt.

Halverwege de middag:
 

Kies 1 lekker tussendoortje!  Een heerlijke proteÔne reep of een tomatensoepje. Denkt u ook aan fruit en rauwkost!

Avondmaaltijd:
 

Geniet van uw avondmaaltijd en kies voor vetarme voedingsmiddelen zoals vlees, kip, vis, kalkoen, ei of tofu die rijk aan proteÔne zijn, en denk vooral aan kleurrijke groenten.

Geef uw bord kleur. Het samenstellen van een kleurrijke maaltijd.

Kleurrijke vruchten en groenten vormen de basis van ons dagelijks menu. 
Rijk aan vitaminen en mineralen, zij helpen uw lichaam in goede conditie te houden. Herbalife maakt het u gemakkelijk om de “juiste” vruchten en groenten te kiezen voor uw maaltijdplan. Voor dat doel hebben we ze ingedeeld in zeven unieke kleurgroepen. Elke groep levert u zeer belangrijke, maar verschillende plantaardige voedingsstoffen, die ons lichaam beter laten functioneren. Eet producten uit alle kleurgroepen zodat u van alle voordelen profiteert.

Alleen maar meer fruit en groenten eten is niet genoeg: het moeten ook de “juiste” vruchten en groenten zijn. Zetmeelrijke groenten, zoals erwten of linzen (200 tot 250calorieŽn per kop) zijn gezond, maar bevatten meer calorieŽn dan groene groenten. 

Als u meer wilt eten om uw honger te stillen, kies dan voor groene groenten. 
Zo zijn spinazie en asperges een betere keus dan maÔs en erwtjes. 250g spinazie aangevuld met 100g tomatensaus bevatten slechts ongeveer 90 calorieŽn, maar u krijgt er wel de voedingsstoffen van twee kleurgroepen van. 

Voor een vrijblijvend voedingsadvies kunt u ons altijd bellen of e-mailen!

 
Meer informatie!
 
Voor een gratis vrijblijvend voedingsadvies kunt u ons altijd bellen of e-mailen!
06-15 00 16 61 / 06-53 36 31 26 E-mail: info@droomdieet.nl / marieke.vaartjes@gmail.com
 
Top
 
  |    HOME     |    DISCLAIMER      |      PRIVACY      |      ALGEMENE VOORWAARDEN      | 
 Herbalife logo's, de naam, foto's en productverwijzingen zijn exclusief eigendom van Herbalife International
Copyright 2004 / 2015 Droomdieet.nl  -  Alle rechten voorbehouden.  Powered by Herbal Webdesign